Varför?


Jag vet inte riktigt varför jag börjat blogga om aborten. Om jag nu kommer fortsätta blogga.
Jag skriver redan privat "dagbok" i en skrivbok. Dock är det ingen sammanhängande text över huvud taget. Bara det första som kommer upp i skallen på mig, utan direkt mål.
Skriver även på min dator i egna dokument, för att skriva av mig. Mycket sånt som inte kan publiceras för andra att se.
Kanske skriver jag bloggen för att någon gång i framtiden kunna hänvisa den till mina nära och kära så de kan komma lite närmare förståelse än vad de är.
Jag vet inte.

Jag vet bara att jag saknar det lilla som nu är borta.
Och jag saknar min ex-pojkvän.
Och allt bara går ihop i ett enda känslomässigt kaos att jag vet inte hur jag ska skilja dem åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0